Heerlijk vers eten, ook om in te vriezen dan is het nog lekker om op te eten. Super fijne service. Elke 2 weken veranderen er bepaade gerechten. Ik zou zeggen...bestel maar!!!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annette
- Monique
Heerlijke maaltijden en prima service
Hoe zou je culikok beoordelen?
- Hans
Heerlijke maaltijden, ook na invriezen Goede service door Culikok
- Dennis
Levering binnen aangegeven tijd. Eten is heerlijk. Ook nadat de maaltijd is ingevroren en daarna opgewarmd. Absolute aanrader.
- Roger
Goede service en verrassend lekkere maaltijden