Wat een prachtige kleding verpakt in een mooi papier in een doos met een klein cadeautje en een lief persoonlijk handgeschreven kaartje er bij in!! Het was mijn eerste bestelling maar zeker niet mijn laatste!!! Dank jullie wel❤️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra
- Marleen
Mooie kleding, goede pasvorm, goede prijs, blij mee !
Hoe zou je Black-Just-Black beoordelen?
- Frie
Goede service. Broek was dof zwart, had liever diepzwart gehad. Maat was oké
- Lydia
Hele mooie items van goede kwaliteit In mijn lievelingskleur Ook mooie verpakking en ook nog een klein Kadootje ik blijf fan
- jolande
hele snelle levering, netjes verpakt en een lief kaartje en presentje erbij ontvangen. het bestelde artikel is zo als het beschreven is op de website heel blij mee
- Linda
Perfect, precies zoals omschreven.