Erg tevreden met mijn aankoop. Snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Bedankt voor de goede en lieve service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- SL
- Susanne
Wat een mooie urn heb ik voor onze overleden hond kunnen uitkiezen! Goed verpakt en snel verzonden. Onze Diva heeft nu weer een mooi plekje in ons huis.
Hoe zou je De laatste aai beoordelen?
- Willy en Mariet
Goede en snelle service en levering. Met liefdevol bericht erbij. Voelde heel warm aan na afscheid van onze lieve Mechelse herder.
- Sandra Marijnissen
Hele mooie gedenk artikelen, super geholpen, zeer tevreden.
- Ria Bankers
Mooi product. Geweldige service, ik had een vraag en deze werd meteen beantwoord
- Jetteke Eckhardt
Snelle levering. Netjes en met respect verpakt.