Joke van Wijk
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij KwaliteitsPlanten.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Alles goed
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Alles goed
Snelle levering, keurig verpakt. Prima verlopen en ook nog een persoonlijke mail met aandachtspunten
Snel geleverde en goed verpakte , mooie planten…
Ik vond de plantjes geel van kleur en hingen er erg flauw bij.
De twee daslook plantjes kwamen snel maar ik kom amper praten van een plant,..er zat weinig blad aan.
Hele mooie planten. Ben er blij mee.