j.j. dembinski
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij KwaliteitsPlanten.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Service ok
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Service ok
Heel snel ontvangen. Allen waren de planten aan de kleine kant, had gehoopt dat ze groter zouden zijn. Een deel moet ik nog in de tuin planten, staan nog in potjes in mijn serre. Maar al bi al denk ik wel dat het goed zal komen 😋 Ben toch wel tevreden dat ik bij jullie besteld heb!
Planten lagen door elkaar, potgrond uit de potjes en idem met de plantenlabels. Bij het optillen van de doos bij levering viel er al potgrond uit de doos, wat al niet veel goeds beloofde. Zo tevreden ik was bij een eerdere aankoop, , zo teleurgesteld was ik nu. Voor mij hoeft het niet meer... Klacht met foto naar de verkoper gericht, enkel excuses ontvangen..
Goed aangekomen, goed verpakt en op tijd bezorgd.bhelemaal goed. Planten in goedw staat. Jammer dat het ging vriezen, dus gewacht met in de grond zetten.
Prima verpakt en mooie goed gewortelde planten !
Het duurt altijd even voordat je je bestelling ontvangt maar wanneer je je planten bij kwaliteitsplanten.nl besteld ben je altijd zeker van goede kwaliteit planten. Heel leuk dat de helleborussen ook bijna allemaal in bloei zijn.