De tijd tussen de bestelling en de levering duurde enkele weken. Dit is, wat mij betreft, te lang. Het telefonisch contact wat ik met jullie heb gehad was meer dan vriendelijk en behulpzaam. Het telefonisch contact krijgt een 10 van mij! De planten zijn in goede staat ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annet Olijnsma
- Ron van Kleef
Nog eventjes wachten op het resultaat
Hoe zou je KwaliteitsPlanten.nl beoordelen?
- Kees Van der linden
Heel goed verpakt,mooie stekken
- P Laning
Goede verpakking en rekening gehouden met weersomstandigheden.
- J. Heeneman
Snelle levering en mooie kwaliteit!
- Joyce Becks
Plantjes zien er goed uit, ga ze komende week in de grond zetten. Ben benieuwd.