Mooie artikelen en het persoonlijke handgeschreven kaartje wat je bij jouw bestelling ontvangt vind ik heel erg leuk en attent.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carola Timmer
- Cato Visser
Goed verpakt en snel geleverd! Leuke spulletjes
Hoe zou je Heerlijkfijn beoordelen?
- Jeannine de Bruin-Trautmann
Leuk en lief beeldje
- Mieke Vermeulen
Prachtige artikelen, met zorg ingepakt als kadootjes . Leuk kaartje erbij en snel bezorgd . Top👍
- Marie van Oort-Taris
Snel geleverd en prima ingepakt!
- Pascal Heuts
Uitgebreid assortiment, scherpe prijzen, attente verpakking en verzending.