Wat een prachtig mooie artikelen heb ik ontvangen en supermooi ingepakt! Echt een feestje om te mogen ontvangen! Bedankt! Ik hoop weer snel een bestelling te plaatsen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- AJM Boone- de Bruijn
- Chrustien Hellinga
Snelle actie en verwachting klopt!
Hoe zou je Heerlijkfijn beoordelen?
- Sabine Vanthomme
Mooi verpakt toegekomen zonder schade
- Hanny Kamp
product ziet er fraai uit.
- Alice van den Berg
Al vaker wat bij hun besteld en de vriendelijkheid en service is heel goed.
- Lena Holster
Goeie service, goed verpakt van de breekbare artikelen. Lief kaartje bij de bestelling. Top!