Goede levering Netjes verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- brenda janssen
- Merel Manuel
Goede en snelle verzending!
Hoe zou je Heerlijkfijn beoordelen?
- Mandy
Snelle levering van mijn Räder vaas met de gouden vogeltjes. Heel goed verpakt in karton en bubbelplastic! Lief kaartje en nog een klein cadeautje ♥️ Ga er zeker vaker bestellen!
- Anja
De bestelling was snel bezorgd en zeer goed verpakt. Na het uitpakken van de box waarin de bestelling zat kwamen de diverse doosje van de bestelling. Indien je je bestelling cadeau wil doen dan is alleen een stukje inpak papier nog nodig. Oftewel een zeer nette verpakking.
- Lot
Snelle levering! Stevige en veilige verpakking bij breekbaar pakketje, en ook nog mooi ingepakt. Ik zou zeker opnieuw bestellen!
- Linda Roosendaal
Ik had per ongeluk iets stuk laten vallen van mijn moeder, dit had ik herbesteld bij Heerlijk fijn op 23 uur op 22 December. Ik ging er volledig vanuit dat dit pas NA kerst geleverd zou worden. Tot mijn verbazing werd het 24 December geleverd in de middag. Hierdoor kon ik mijn moeder alsnog verblijden met dit Kerstcadeau. Alles top verpakt en ook nog als kerstcadeau. Dikke aanrader wat mij betreft. Aldus een happy klant.