Goed verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- herman Hofstede
- Sylvia Boon
snelle levering ondanks de drukke december maand top
Hoe zou je Heerlijkfijn beoordelen?
- Edith van Waveren
Goede service , snelle levering, leuk ingepakt en bedankkaartje erbij. Top!!
- Jeannette van de Sande
Wel iets te veel plastic, verpakkingsmateriaal, verder helemaal top
- Anita de Boer
Ze krijge
- EB
Heel leuke decoratie gekocht. Snelle levering en supermooi verpakt. Zou er zo weer bestellen