Mooie stickers de kleinkinderen waren er heel blij mee. Wel het medium formaat gekozen. Prima van kwaliteit. Heel blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Veronica van Rijn
- Jolanda Termaat
Mooie stickers en snel geleverd
Hoe zou je Plakkers beoordelen?
- Frank D.
Alles vlot en correct geleverd. Dank zij de duidelijk uileg een eenvoudige plaatsing. Aanrader....
- Catharina Berger
Snelle levering en stickers zijn mooi en plakken goed!
- Ank Regterink
mooie stickers blijfen goed zitten op het raam
- Maarten Strijbos
Toppie