Hallo, Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Dit was bedoeld voor een bruiloft dus extra spijtig.. En nu ook mosterd na de maaltijd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Charlotte Hoogeveen
- Rosanja
Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. En de stickers zijn van zeer goede kwaliteit. Ben er erg blij mee.
Hoe zou je Plakkers beoordelen?
- Carolien de Kind
Mooie kwaliteit stickers
- William Van den bergh
ziet er goed uit en snelle levering
- Ida Graven
Hele mooie WK voetbal stickers. Heb al veel leuke reacties van de buurt gekregen. Ik ben een sticker mens , liever als gordijnen voor het raam. Ga ook met de seizoen mee. Fantastisch. Jullie mogen meer van deze leuke stickers maken , ook straks voor de Tour de France , zou ook heel leuk zijn Ga zo door , in een woord geweldig
- Petra Taal-Meurs
Duidelijke overzienbare site. Makkelijk wat bestellen betreft,en ook snel in huis.