Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2025 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Bakfix heeft 59 5 ster reviews 59
Bakfix heeft 14 4 ster reviews 14
Bakfix heeft 3 3 ster reviews 3
Bakfix heeft 9 2 ster reviews 9
Bakfix heeft 15 1 ster reviews 15

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Laurens

    Bak fiets werd snel geleverd en ook nu goed geholpen met garantie van lcd scherm, nieuwe scherm werd binnen 1 dag opgestuurd. Medewerkers denken goed mee,Topservice!

  2. christy debruyn

    super vlugge levering

  3. Hoe zou je Bakfix beoordelen?

  4. Christel

    Hele mooie regenhuif voor de bakfiets.

  5. Nabil Yachou

    Alles naar wens en super snel

  6. Ziza

    Snelle levering

  7. Michiel R

    Ongelooflijk, ik stond in de winkel te trillen op mijn benen. Ik werd uitgemaakt voor leugenaar, ik ben nog nooit zo behandelt. Ik kwam langs omdat ik een geluid bij mijn voorwiel had en had gevraagd of ze dan ook gelijk naar mijn versnellingen wilde kijken. Halverwege de dag werd ik gebeld, er moest een nieuwe voorrem op en de achterband was ook versleten. Ik heb akkoord gegeven om die te vervangen. Eenmaal aangekomen om de fiets op te halen stond ik perplex, er was ook een grote beurt uitgevoerd en de rekening was €220,- Ik had zoiets van, nou als al mijn problemen zijn opgelost vindt ik het wel prima dus ik gaf ze het voordeel van de twijfel en betaalde. Ik rij de hoek om, er komt een mega gekraak uit de achternaaf. Ik moest naar het kinderdagverblijf dus had geen tijd om gelijk terug te gaan. Een paar problemen waren verholpen maar in ruil daarvan had ik er twee nieuwe bij. Ik ben niet dagelijks in west dus het duurde een week voor ik weer langs ging. Ik ben voor van alles en nog wat uitgemaakt. Ik had de klachten beter moeten omschrijven, ik had de verkeerde verwachtingen, ze zouden alles opgenomen hebben als bewijs, de fiets zou in de tussentijd kapot moeten zijn gegaan en ik moest ze bewijs tonen dat het kapot was toen ik een week eerder wegreed. Vervolgens ben ik naar Bicicare op de Willem de Zwijgerlaan gegaan en die heeft mij uitzonderlijk goed geholpen. Ik zie dat de eigenaar heel erg actief is, ik weet al precies hoe hij hierop gaat reageren. Mijn tip, blijf hier weg. Ik ben nog nooit zo mens onterend behandelt, er zijn genoeg goede winkels in de buurt.