Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2025 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Bakfix heeft 59 5 ster reviews 59
Bakfix heeft 14 4 ster reviews 14
Bakfix heeft 3 3 ster reviews 3
Bakfix heeft 9 2 ster reviews 9
Bakfix heeft 15 1 ster reviews 15

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. A.S

    Bakfiets kussens besteld, schimmel op de kussens. In de beschrijving staat dat ze schimmel vrij zijn en dat dus niet mogelijk moet zijn. Ik heb ze meermaals benaderd en geen reactie. Vervolgens 2 maanden later dacht ik vandaag eens te bellen ipv mailen. Het gesprek was direct verschrikkelijk. Ik benaderde netjes en vriendelijk maar wederzijds was dat helaas niet het geval. Ik ben er echt van geschrokken hoe je zo je klanten te woord kan staan. Ze willen geen oplossing bieden, en beschuldigen je van dingen die niet kloppen. Service is ver te zoeken. Geen oplossing. Zo kan je echt niet met klanten omgaan…

  2. JOS vROEGRIJK

    Super snel gestuurd

  3. Hoe zou je Bakfix beoordelen?

  4. Jennie Rogers

    Snelle levering. Ik ben tevreden met mijn nieuwe regentent van de Gazelle Cabby. De kwaliteit is veel beter dan de tent van Gazelle zelf. De ritsen zijn heel stevig. Het opzetten was ingewikkeld omdat er geen instructies waren. Ik heb telefonisch en via email contact opgenomen met Bakfix voor uitleg en dit werd uiteindelijk opgelost. De tent ziet er iets anders uit dan op de foto (opening van voor is anders)- dit vind ik jammer. De kinderen kunnen zelf niet in en uit van voor omdat de opening van de tent te klein is. Ze moeten langs zij de tent in en ik moet ze optillen zodat ze erin kunnen wat minder handig is.

  5. erik indesteege

    Snel ingepakt, maar ik wacht nog op de levering.

  6. Charlotte Baeckelandt

    Ik had gemist van zeil en ze veranderd het zo. Binnen de dag geleverd in belgie. En wat een product meer dan de moeite waard in jan bestel ik ene voor men man zijn bakfiets.

  7. Francesca

    Ik heb een week geleden een elektrische babboe mini gekocht. Voorlopig heel blij mee, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze namen de tijd om alles uit te leggen en mij te helpen in een keuze maken.