Altijd respons op Messenger berichten waarbij info kon verkrijgen. Mooi gemaakte bedel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim
- Mariska Naber
Wat is mijn asbedel mooi! Ben er erg blij mee. Zeer correcte nette en snelle sevice.
Hoe zou je BeadsbyLis® beoordelen?
- Nele De Sager
Zeer persoonlijke aanpak. Kwalitatief heel mooi product. Vlotte communicatie en hulp waar nodig. TOP!
- Ingrid Bosman
Een uitstekende service. Ik heb 3 as bedels laten maken. Ze zijn prachtig, mooie afwerking! Goed verpakt en verstuurd. De niet gebruikte as is terug meegeleverd, top! De prijzen zijn goed en betaalbaar.
- claudia Schroder
Best laat besteld maar toch voor kerst geleverd. Ook de bevestiging per mail dat de as ontvangen was, dat gaf een heel fijn gevoel!
- Maria Frances King
Erg fijne service, zeer snel geholpen en mooie producten.