Prachtig! Heel blij met deze mooie herinnering aan mijn lieve druktemaker Gijs.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Katinka Verheul
- Iris Reuterink
Contact was erg prettig. Geen vragen waren te gek. Hele aardige vrouw echt meelevend ook. Nam alle tijd. Uiteindelijk 2 glasbedels met as gekozen en 1holle bedel met haar. Ze zijn werkelijk prachtig geworden. Heel erg mooi! Ben er erg "blij" mee. Mocht het ooit weer zover komen dat één van mijn andere lieve diertjes komt te overlijden kom ik zeker weer bij haar terug. Lis, heel erg dank voor de prachtige bedels!
Hoe zou je BeadsbyLis® beoordelen?
- Ilona Romijn
Asbedel en ashanger besteld, ze zijn prachtig geworden. Goed overleg gehad en duidelijke communicatie, daardoor zijn ze nog mooier geworden dan gedacht! Dank je wel weer Lis!!
- Miranda Barten
Prachtige asbedel ontvangen, precies zoals ik in gedachten had. Snelle levering en goed op de hoogte gehouden over de procedure.
- ida Schiphouwer
goede prijs en snel geleverd.
- Yvonne van Hal
Snelle levering. Resultaat ziet er goed uit. Aandacht voor situatie (ik had een asbedel besteld).