Bevestiging via mail dat de as voor een bedel is ontvangen. Het resultaat is een hele mooie waardevolle bedel. Hartelijk dank Lis.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Selma Walstra
- Bregje Holla
Prachtig bedeltje waar de as van mijn vader in verwerkt is. Mooie kleuren en goed gemaakt. Fijn om mijn vader nu altijd bij me te kunnen dragen met deze prachtige kraal. Ook de service was heel goed. Ik had de as in een iets te groot potje gestuurd waardoor het geen brievenbuspost meer was. Na overleg met mij zou de overgebleven as in een zakje terugkomen, maar het was uiteindelijk in een heel lief klein potje gedaan. Toch heel fijn dat er zo zorgvuldig en liefdevol mee omgegaan wordt! Alle lof!
Hoe zou je BeadsbyLis® beoordelen?
- Marja
Prachtig herinneringsbedels met veel respect gemaakt.
- Dagny Vekemans
Kwaliteitsvol product. Mooie aflevering. Alles was prima in orde
- Monique
Twee prachtige bedels met wat as van onze overleden honden, een mooie herinnering aan ze. Zeer respectvolle behandeling van de bestelling en we zijn op de hoogte gehouden van de diverse stappen in het bestel- en maakproces. Ook een razendsnel antwoord op een gestelde vraag om informatie. Kortom, zeker een aanrader!!!
- Linda
Mooie asbedels laten maken. Ik ben er echt heel erg blij mee! Ook het contact is persoonlijk wat ontzettend fijn is. Er wordt snel gereageerd. Ik had wat problemen met de stoppers en mijn armband en dit was meteen opgelost. Erg fijn, dank je wel!