PERFEKT...wow...passt, das Ensemble ist sehr hochwertig und der Service top...ich werde wieder ordern und jetzt die Feiertage im Shelby-Stil genießen. Schöne Weihnachten und alles Gute für das nächste Jahr. Gruß aus Nordhessen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kai-Michael
- Naomi
Snelle levering. Mijn bestelling pastte helaas niet en heb ik dus om moeten ruilen. Was geen enkel probleem en heel snel aangepast. Top service!
Hoe zou je Shelby Brothers beoordelen?
- Tijs
Goede producten met een goede service. Bedrijf was duidelijk betreft de levering en bestelprocedure
- Guus Maassen
Snelle levering en goed product
- Eric Blumers
Duidelijk assortiment,
- Simon Paiki
Goede services snel geleverd