Een mail gehad dat de bestelling weer op voorraad was en deze opgehaald en betaald in de winkel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther Van gink
- carrie
Mooie takken...precies de kleur die ik heel mooi vindt. Bezorging was goed, product zeer goed verpakt. Ga zeker vaker hier iets bestellen. Groetjeszzzz
Hoe zou je 't Sfeertje van Maris beoordelen?
- Els Den Hollander
Wat was het netjes ingepakt. Erg mooi product van zware kwaliteit! Prijs was ook prima
- Loes Brontsema
goede service, was mooi verpakt en snelle levering
- Sandra Van der meeren
Super leuk hondje.
- Patricia Scholten
Ik ben super blij met mijn bestelling! Snel geleverd, goed verpakt, goede communicatie betreft verzendproces! Dankjewel!