Netjes en snel bezorgd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- John
- L. Lamparella
Bezorging duurde wat langer dan normaal, maar dat is netjes opgelost! Zal hier zeker weer bestellen. Groet, L. Lamparella
Hoe zou je Ocean Store beoordelen?
- R.Visser
TL buizen besteld in verkeerde wattage na contact via email waar overigens zeer snel word gereageerd kon ik de buizen ruilen tijdens deze bestelling nog een aantal producten doorgegeven via de mail en alles werd als een bestelling geleverd. Topservice en snelle afhandeling.
- stefan de jonck
Product stuk binnen garantietermijn wordt asap vervangen door nieuw exemplaar. Tervreden klant hier !
- SY
Misleidende levertijden, slechte communicatie en slechte service. Hier niet bestellen! Op donderdag 2x 670ml CO2 flessen besteld (voor 16:00). Dezelfde dag een melding gekregen dat de order op nalevering is gezet en het 1 tot 3 werkdagen kan duren, ondanks dat op de productpagina staat dat de product op voorraad is. Zondag een email gestuurd met de vraag waarom dit niet op de productpagina vermeld staat. Want ook nadat mijn order op nalevering is gezet stond op de productpagina dat de product op voorraad is. Maandag een reactie gekregen dat de flessen uit Duitsland worden gehaald en dat dit pas volgende week gaat gebeuren. Dit is aanzienlijk langer met de vraag of ik niet meer wil betalen voor een fles die wel op voorraad is. Dezelfde dag een email terug gestuurd dat ik niet bereid ben meer te betalen voor de vertraging, de eigenaar bedankt en aangegeven de order graag te willen annuleren. Vervolgens is hier 5 dagen lang niet op gereageerd, ook na meerdere emails te hebben verstuurd. Vandaag een reactie kregen dat de order geannuleerd en gecrediteerd wordt. Echt absurd hoe lang alles moet duren. Eerste keer en nooit meer. Update: De medewerker hieronder claimt een aantal dingen die onjuist zijn. 1. Dagen nadat mijn order in nalevering is gezet heb ik de productdetailpagina gecontroleerd, waar de product nog als 'Voorradig' stond. Terwijl deze inmiddels uitverkocht zou zijn. Dit is dus niet waar. 2. "Tevens hebben wij u een alternatief aangeboden waar u niet op in wilde gaan." Ik heb als reactie gekregen dat het meer dan een week zou duren (aanzienlijk langer dan de 1 tot 3 werkdagen wat via de mail is gecommuniceerd). Daarnaast is de alternatief die u heeft aangeboden meer betalen. Dat is geen alternatief, dat is sales. Een echte alternatief zou zijn één van de flessen die wel op voorraad is alvast opsturen. Maar dat is nooit gecommuniceerd of aangeboden. 3. "U gaf later aan de aankoop te willen annuleren. Direct op deze mail hebben wij een creditnota aangemaakt in ons systeem. U zou hier tevens een email van ontvangen moeten hebben" Op 29 januari heb ik om een creditering gevraagd. Dit is de mail die ik op 31 januari ontvangen heb (dus niet direct, zoals de medewerker claimt): "Middels deze email willen wil ik u laten weten dat AquaHolland CO2 fles a 670ml. uit nalevering is gehaald. Het kan zijn dat het product weer voorradig is en direct aan u nageleverd wordt, dat het product vervangen is door een ander product of dat het product wordt gecrediteerd. Wanneer het product of een alternatief product naar u verzonden wordt, volgt later na deze email een email met track and trace gegevens van de zending. Naar verwachting zal het betreffende product dan morgen bij u worden aangeboden." Dit is een email wat 3 'mogelijke' opties geeft voor waarom de order uit nalevering is gehaald. Op mijn vervolgvraag wat de status was is meer dan een week niet gereageerd. Dus fijn dat u claimt adequaat heeft gehandeld maar dat is onjuist en kort door de bocht. U kunt de feedback accepteren en verbeteren of in de verdediging schieten. Fijn dat u voor de laatste optie kiest, mij bent u als klant in ieder geval kwijt.
- jos van dijk
alles prima verzorgt ben prima geholpen. had nogal veel vragen. ben beginnend zeeaquariaan daarvoor dank jos van dijk