Correcte levering, netjes verpakt? Onze zoanthus doet en prima en de nieuwe slak ook. Helaas in de heteractis Malu na 1 week al gehemeld. Terwijl onze tepelanemoon het prima doet! Maar een nette webshop
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joost
- Jean-Claude
Parfait comme d'habitude jcc
Hoe zou je Ocean Store beoordelen?
- Kees
Kleine gele zeeanemoon Hereactis malu laten bezorgen Was goed verpakt met warmtepads Zoals altijd dus goed verzorgd Ben zeer tevreden
- Hans
Fijn bedrijf waar ik graag shop voor mijn aquariumspullen.
- edwin
Snelle bezorging goede uitleg op de website van alles
- Jan J
Top, Bestelling snel bezorgd en echt goed verpakt!