Betere communicatie bij verkeerd geleverde artikelen. De aanname dat er na een klacht, goed is verzonden en de consument beter moet kijken naar het ontvangen product is een verkeerde instelling. Snellere verzending. Het heeft uiteindelijke anderhalve week geduurd voordat de artikelen die op voorraad waren bij bestellen zijn ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- boudewijn
- Bart
Prima service met aantrekkelijk geprijsde artikelen. Als nieuweling in de hobby is het fijn om een leverancier te vinden die zich aan afspraken houdt en een zeer korte response-tijd heeft. Een vast adres wat mij betreft.
Hoe zou je Ocean Store beoordelen?
- Edo
Erg goede service, veel kennis van zaken, nette prijzen, snelle levering, ruime sortering met hele nette prijzen. Voor mij is het echt een zeer betrouwbare en prettige webwinkel voor mijn zeeaquarium hobby.
- Gary
Very bad service, not recommended, I did a few orders, and on every order there were issues: not fast sending, slow delivery, articles received not corresponding to my order, damaged/already used goods; they also block your order if an article is not in stock, without sending the other articles, and without contacting the customer to inform them, very strange service! I don't have these issues with other suppliers! Again, don't recommend this supplier!
- stan
Goede service, komen met goede oplossingen.
- Alexander
Een grote bestelling gedaan, netjes ingepakt op een mini-pallet. Na alles uit te testen bleek dat er 1 ch van de 2 ch's niet werkte met een ati armatuur, contact gehad met Arend hij zei probeer eens de tl lampen te verwisselen, dacht dat ik alles had verwisseld maar blijkbaar toch 1 vergeten te wisselen van channel. Hij zou contact opnemen met de leverancier voor een oplossing. Na het bellen toch maar weer eens geprobeerd en toen echt 1 voor 1 gewisseld waarschijnlijk had ik toch een lamp over het hoofd gezien dus weer gebeld kreeg de volgende dag netjes een tl lamp geleverd. Dus alles weer netjes opgelost zoals ik altijd gewend bent. Dus kortom weer top service geleverd.