Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ocean Store heeft 686 5 ster reviews 686
Ocean Store heeft 28 4 ster reviews 28
Ocean Store heeft 5 3 ster reviews 5
Ocean Store heeft 9 2 ster reviews 9
Ocean Store heeft 23 1 ster reviews 23

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. boudewijn

    Betere communicatie bij verkeerd geleverde artikelen. De aanname dat er na een klacht, goed is verzonden en de consument beter moet kijken naar het ontvangen product is een verkeerde instelling. Snellere verzending. Het heeft uiteindelijke anderhalve week geduurd voordat de artikelen die op voorraad waren bij bestellen zijn ontvangen.

  2. Bart

    Prima service met aantrekkelijk geprijsde artikelen. Als nieuweling in de hobby is het fijn om een leverancier te vinden die zich aan afspraken houdt en een zeer korte response-tijd heeft. Een vast adres wat mij betreft.

  3. Hoe zou je Ocean Store beoordelen?

  4. Edo

    Erg goede service, veel kennis van zaken, nette prijzen, snelle levering, ruime sortering met hele nette prijzen. Voor mij is het echt een zeer betrouwbare en prettige webwinkel voor mijn zeeaquarium hobby.

  5. Gary

    Very bad service, not recommended, I did a few orders, and on every order there were issues: not fast sending, slow delivery, articles received not corresponding to my order, damaged/already used goods; they also block your order if an article is not in stock, without sending the other articles, and without contacting the customer to inform them, very strange service! I don't have these issues with other suppliers! Again, don't recommend this supplier!

  6. stan

    Goede service, komen met goede oplossingen.

  7. Alexander

    Een grote bestelling gedaan, netjes ingepakt op een mini-pallet. Na alles uit te testen bleek dat er 1 ch van de 2 ch's niet werkte met een ati armatuur, contact gehad met Arend hij zei probeer eens de tl lampen te verwisselen, dacht dat ik alles had verwisseld maar blijkbaar toch 1 vergeten te wisselen van channel. Hij zou contact opnemen met de leverancier voor een oplossing. Na het bellen toch maar weer eens geprobeerd en toen echt 1 voor 1 gewisseld waarschijnlijk had ik toch een lamp over het hoofd gezien dus weer gebeld kreeg de volgende dag netjes een tl lamp geleverd. Dus alles weer netjes opgelost zoals ik altijd gewend bent. Dus kortom weer top service geleverd.