Ik heb de “Vlinders met bloemen” oorbellen in het wit gekocht. Dit was de eerste keer dat ik handgemaakte oorbellen heb gekocht, en ik ben er enorm blij mee! Ze zijn prachtig, van goede kwaliteit en je merkt niet eens dat je ze draagt. De levering was snel en ook te volgens met track&trace. Ik raad aan om de rest te bekijken want ze heeft veel meer moois🥰
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esmeralda
- Jacoline van den Heuvel
De mooiste oorbellen vind je bij jou☺️ en ze zijn uniek want bijna niemand heb ze!
Hoe zou je MI onlineshop beoordelen?
- Tirza Kuipers
Altijd goede kwaliteit en ontzettend mooi!
- Lianne
Snelle verzending en prachtige producten! Heel blij mee 😍
- Mariska Jansink
Pas de 3e bestelling maar weer practige oorbellen binnen gekregen! Ze zijn precies dezelfde kleur als mijn disneyland parijs oortjes, en die gaan zeker mee wanneer ik met mijn verjaardag naar disney ga!!
- Iris
Hele mooie handgemaakte oorbellen, mooi verpakt en snel verzonden. De oorbellen zijn erg licht, en dragen fijn. Kan deze shop absoluut aanraden!