Heel snel geleverd, maar bovenal mijn complimenten voor de wijze waarop het was verpakt. Zo ontzettend leuk ingepakt met een kaartje erbij. Dat maakt het heel bijzonder en persoonlijk. Enorm leuk! Verder tevreden over de producten. Ik ga hier in de toekomst vaker bestellen en raad het anderen ook zeker aan. Hele tevreden klant hier! 😄
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Naomi
- Samira Lekatompessy
Goede prijs kwaliteit verhouding en goede/snelle service.
Hoe zou je Woolskins beoordelen?
- Danielle
Snelle levering en was was ik verrast bij het openmaken van de doos. Alles was met zorg verpakt en ingepakt!! er zat een begeleidend kaartje bij en tips over de verzorging van de producten.
- Jolijn Mauritz
Een cadeautje om te ontvangen, zo mooi ingepakt. Vlotte verzending ook, ben blij met de aankoop.
- Frederique Cannoo
Goeie service en mooie spullen
- Sabine Wüthrich
Prachtig verpakt pakketje. Snel geleverd. Een heel mooi cadeau. Mijn vriendin werd er erg blij van. Bedankt!