Snelle levering en super mooi ingepakt dus het voelt als een cadeautje :-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Myrthe Claassen
- Elske Postma-Jelsma
Heel mooi verder alleen helaas te groot voor mijn zoontje! Erg jammer
Hoe zou je Woolskins beoordelen?
- Aimée
Geweldige service! Bestelling zeer persoonlijk en leuk verpakt. Snelle levering! Helemaal top!!
- Dorine
Zo mooi
- Ada
Een erg mooie zachte wikkeldeken en liefdevol ingepakt.
- Angela
Mooie voetenzak van goede kwaliteit, mooi persoonlijk verpakt. Goede telefonische service.