Ik heb op 30 december 2025 een bestelling gedaan bij hun die is netjes verstuurd met gls maar nu komt het gedoe het is nu 8 januari heb nog steeds niks binnen gekregen Mario switch houd mij steeds aan het lijntje van nog even geduld maar ben klaar met wachten elke kan gls mijn pakket niet leveren en de Track en Trace code werk ook niet en Mario switch drukt mij ook steeds weg als ik hun bel en ze reageren ook niet op de berichten die ik stuur via whatsapp ik vind dit echt schandalig van Mario switch ik wil gewoon mijn geld terug hebben en ze bieden ook geen enkele oplossing op het moment
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dion Frederiks
- Robert
Meerdere keren wat besteld, nooit de staat gekregen zoals beloofd. Personeel denkt ook niet mee aan een oplossing maar proberen alles maar goed te praten. Elders kan je liever iets meer betalen, dan heb je waarschijnlijk betere kwaliteit en garantie.
Hoe zou je Mario Switch beoordelen?
- Remco
Goede webwinkel. Duidelijke en eerlijke omschrijving van de staat van producten. En de volgende dag ook nog geleverd. Echt een aanrader om te bestellen!
- Deepam
Ik kocht en game en volgende dag had ik hem. maar het doosje was beschadigd. Klanten dienst gemaild en drekt en nieuw doosje gekregen. en winkel met eerlijke prijzen en goede klantedienst