Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2024 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
FinexHome heeft 173 5 ster reviews 173
FinexHome heeft 20 4 ster reviews 20
FinexHome heeft 2 3 ster reviews 2
FinexHome heeft 2 2 ster reviews 2
FinexHome heeft 30 1 ster reviews 30

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bronsink R

    Wij hebben een deurbel met camera video aangesloten op meerdere telefoons via de app en dit werkt perfect. Iedereen binnen ons huishouden kan niet met bijvoorbeeld de bezorger praten. Echt enorm handig.

  2. Johny Heitsma

    Gisteren besteld vandaag ontvangen. Mooi ding man!!

  3. Hoe zou je FinexHome beoordelen?

  4. Esther de weerd

    Goed product van prima kwaliteit. Heldere uitleg en mogelijkheid om hulp te vragen bij problemen. Installatie is goed te doen en beeld is top. Geluid kwaliteit is wat minder maar wel te verstaan. Ben zeker tevreden over dit produkt.

  5. Diederik Bakker

    Makkelijk te installeren. Kregen nog een mail van bol.com hoe we hem moesten gebruiken. Met de link naar de app. Maar we hebben hem op onze eigen app gedaan waar we ook al onze slimme verlichting op hebben staan. Werkt perfect. Mooi scherp beeld. Meldingen oké. Leuke melodies in te stellen. Wij zijn er blij mee en verrast dat het qua prijs zo goed is.

  6. Herman de Visser

    Ik was al een tijdje op zoek naar een (betaalbare) deurbel met camera. Na flink wat speurwerk ben ik op de Finex deurbel uitgekomen. Mede omdat er een extra externe bel is meegeleverd, heb ik voor de Finex deurbel gekozen. Maar ook omdat er (overwegend) positieve reviews zijn gegeven heb ik de Finex deurbel aangeschaft. Goed, de dag was aangebroken, mijn pakketje is afgeleverd en dat betekend dus uitpakken! Alles zat keurig in de doos! De deurbel, de externe bel, USB-kabel, batterijen en zelfs schroeven voor de bevestiging MET een schroevendraaier! Kortom, alles aanwezig. Op de site stond de beknopte gebruiksaanwijzing. In de gebruiksaanwijzing stond dat ik de app anyhome moest downloaden. Maar die deed het bij mij niet en na (heel snel en goed contact) kreeg ik de tip om de app smartlife te installeren. Dit gedaan en toen was het snel gepiept! De camera doet het (vind ik) verrassend goed! Ook in de nachtstand werkt hij prima! Ik moet hem verder nog uitgebreid testen maar van wat ik nu zie, kan ik niet meer dan tevreden zijn! Mochten er nog op of aanmerkingen komen, zal ik een update schrijven.

  7. Miranda Boomsma

    Echt precies goed deze video deurbel! Fijne gong, super goed beeld (overdag en 's nachts), gemakkelijk in gebruik en de installatie ging vlot. Heel handig dat je geen abonnement nodig hebt, door bijgeleverd sd kaartje. Zodra er iemand binnen een paar meter voor je deur staat maakt hij een foto en krijg je een melding, geeft een veilig gevoel. En de deurbel kun je beantwoorden met je telefoon. Perfect allemaal!