wij ontvingen een deurbel die maar 1 veertje heeft voor 1 batterij, dus batterij 2 kon er niet in. vele mails gestuurd, niemand die antwoord terug geeft, gsm wordt niet opgenomen , klantenservice niemand aanwezig voor gesprek. kortom waardeloos dit bedrijf ! ik denk dat ik eens aangifte ga doen van oplichting bij de politie. dit slaat nergens op dat een bedrijf niet bereikbaar is en men niets doet met kapot geleverde spullen..
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ivens
- Zomers
Heb een mail gestuurd voor het aanvragen van een retourlabel voor mijn deurbel ,daarna nog regelmatig contact gezocht via klantenservice,zelfs het adres en telefoonnummer op het pakketje kloppen niet,vanaf 17-03-2022 probeer ik iemand te bereiken ,maar niks! Verkopen kunnen ze wel,heb je problemen,dan heb je pech bij Finex! Ik wil mijn geld terug!!
Hoe zou je FinexHome beoordelen?
- Marijn Keulen
Blij mee, zonder abbonement en werkt gewoon echt goed
- Luuk
Zag de deurbel op Google en was meteen enthousiast. Heb hem gisteren in ontvangst mogen nemen en ben er zeker blij mee. Scherp beeld en ook nog eens super snel. Mooi design. Gewoon top aankoop! ;-)
- Henry Wonnink
Ik kwam deze deurbel tegen op internet, gelijk besteld en daar heb ik geen spijt van, wat een top ding! :)
- Arnoud S
Erg content mee, service was goed. Deurbel op tijd in huis. Geen aandachtspunten bij dit bedrijf of bij het product zover ik kan zien !