Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Saint Clairmont heeft 328 5 ster reviews 328
Saint Clairmont heeft 5 4 ster reviews 5
Saint Clairmont heeft 1 3 ster reviews 1
Saint Clairmont heeft 0 2 ster reviews 0
Saint Clairmont heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mandy

    Ik wilde een ketting met vingerafdrukken maar dan samen met mijn dochtertje van 11 weken in de vorm van een hart. De afdruk van zo'n klein vingertje nemen is heel lastig maar lukte toch. Vervolgens moesten onze vingerafdrukken een hartje vormen en dit was een wat ingewikkelder werk dan ik dacht. Maar wow wat heeft ze haar best gedaan en een mooie hanger gemaakt. Zo ontzettend blij met het eindresultaat en de moeite die ze gedaan heeft om dit voor elkaar te krijgen. Nogmaal bedankt!

  2. Mirjam

    Ik heb een armbandje met vingerafdruk besteld en ik ben er super blij mee! De opties die er bij het rouwcentrum waren vond ik niet zo mooi, dus ik ben heel blij dat ik deze site gevonden heb. Er werden steeds filmpjes gestuurd tijdens het maak proces en ik ben zo blij met het resultaat! Ik draag hem met veel plezier en krijg er steeds complimenten over.

  3. Hoe zou je Saint Clairmont beoordelen?

  4. Roos

    Hele mooie sieraden, goed en duidelijk contact en snelle levering. Absoluut tevreden!

  5. Sylvia

    Echt heel erg fijn geholpen in mijn keuze voor een herinnering sieraad, meegedacht in hoe we het sieraad konden maken om er mijn herinnering van te maken. Continu op de hoogte gehouden van het graveren en alles kunnen volgen. Een dag later al het sieraad in huis en in het echt is het nog vele malen mooier en kan ik er echt optimaal van genieten! Dank je wel!!!

  6. Kristine

    Mooie juwelen, vlotte bestelling en betaling en na twee dagen had ik ze al thuis! En verliefd op mijn nieuwe kraaltjes

  7. Britt

    Heel blij met mijn juweeltje! Alleen maar positief!