Goede prijs en heel goede service. Kreeg netjes een mail dat mijn bestelling niet compleet was en daarom niet op tijd bezorgd kon worden. Kreeg 3 opties: afwachten, wat op voorraad was laten bezorgen of complete bestelling annuleren. Gekozen voor afwachten en na een week was mijn bestelling compleet en bezorgd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen
- Elma
Snel geleverd, netjes verpakt, goed product
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- Anneke Van de Vijver
De levring duurde erg lang
- Geert-Maarten Vriens
Maand gewacht op bestelling. Uiteindelijk vandaag geleverd
- Kaminie Sarodj Mathoera
Leverancier was wel heel lang geduurd maar heb mijn spullen netjes ontvangen
- PJA
goed spul, snel bezorgd, beetje erg hoge bezorgkosten