De levering kon nog iets sneller
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hilde Verbelen
- Cisca Venema
Was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf. In die zin spannend. Levering duurde iets langer omdat iets niet op voorraad was. Alles keurig geleverd.
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- A.J. M-C. Berkman-Koelemij
In het verkeerde dorp in een PostNL kast gestopt ipv bij een van de twee PostNL PakketPunten in mijn eigen Dorp
- NS Oostveen
Snelle levering.
- Gertie Bullard
Goede service, snelle levering.
- Diny Nouwen
Het zou heel fijn zijn als we de bestelde en betaalde artikelen ook zouden ontvangen. Maar helaas…..niets ontvangen. Zonet, op zondagavond hebben we de helft van de bestelling ontvangen. We bestelden 2 doosjes en hebben er slechts één gekregen. In ieder geval al iets. Nou de rest nog. De crème is te prijzig om er niet achteraan te gaan. Laten we hopen dat het goed komt.