Heb alleen 1 product ontvangen ipv 2 en geen antwoord gekregen op mijn mail hierover.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim de Wit
- Ellie Dobbe
Alles top
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- Monique Polderdijk
Netjes verpakt, echter duurde het leveren erg lang dus had ik geen idee of ik het bestelde artikel nog zou ontvangen.
- Mony de Witte
De bestelling was netjes verpakt. De producten goed en betaalbaar.
- Albert Schalley
Goede service
- Jackie Boahemaa
Fijne en snelle levering alleen is de levering in een te grote doos geleverd.