goede levering netjes verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jenny King
- Trix Jonker
goed verpakt ..netjes ..ga vaker bestellen
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- Karel Meganck
De bestelling was correct , de prijs juist . Alleen vraag ik : waarom geeft U bij het bestellen aan : levering ten laatste 11 juli , en komt het produkt dan aan op 14 juli zonder enige uitleg ....? Uit de melding van Post NL zie ik dat zij de bestelling pas op 13 juli ontvingen . NIET ERG , dat alles , maar zeg dat meteen EERLIJK a.u.b. Als klant heb ik begrip voor leveringstijden , maar ik verkies oprechte mededelingen.
- Carla Bastiaensen
Snelle levering. De eerste keer is wel iers misgelopen bij PostNl, zeer moeilijk contact op te nemen met Duitsedrogisterij.eenmaal contact, was alles snel geregeld. Dadelijke terugbetaling van de bestelling.
- S Proost
Goede prijs kwaliteit. Blij mee
- Sylvia Dophemont
Een goede service. En goede producten.