Producten zijn goed en de prijs laag alleen de info die je krijgt over de verzending van je bestelling is na mijn mening niet zo goed. De rest is echt top. Je krijgt altijd wat je bestelt en bij vertraging ook netjes een mailtje gehad.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patrick Van der Meulen
- Dalia Elmogy
Veroger is beter producten maar nu is minder goed
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- Elly Karstens Hanselaar
Ik ben erg tevreden met de levering van de artikelen. En natuurlijk ook hetgeen ik heb besteld. Babylove wasbalsem is heerlijk, schuimt goed zoals ik verwachtte. Kortom maakt mij blij.
- Jacqueline Van der Horst
Geen goede informatie over de leverdatum.
- Alfons Willems
Heel goede en snelle service
- Rommert Dijk
Levering wat later dan toegezegd. Het product is echter het wachten waard.