Na lang wachten krijg ik een mail dat er vertraging is of 1. Wil wachten 2. De niet op voorraad producten annuleren en de rest versturen. 3. Of de bestelling annuleren. Vraag ik wat er niet op voorraad is en wat de verwachte nieuwe levertijd is. Krijg ik een mail terug deze week gaat het de deur uit. Week gewacht toen toch maar besloten voor optie 3 , maar krijg geen enkele response meer en 2 weken later wordt het pakket plots geleverd. Mail gestuurd dat ik het niet meer wil en dat ik nu per direct mijn geld wel een keer terug wil. Ik heb namelijk allang de producten zelf gehaald in Duitsland
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henk G.
- Malissa Visch
Mis een hele fles .
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- Bertie van Geerenstein
Slechte ervaring voor het eerst besteld 2xmail geen antwoordbij 3e mail antwoord: vergeten om het te versturen
- Nazma Bierma
Ik heb plantaardige babymelk besteld. Na bestellen krijg je de levertijd pas te zien, dit zou 2 weken zijn wat al verschrikkelijk lang is, vooral omdat plantaardige babymelk niet in de gewone winkels te verkrijgen is. Vervolgens heeft de bestelling EEN MAAND op zich laten wachten. Te vergeefs meerdere keren kontact gezocht. Telefonisch niet bereikbaar en via mail irrelevante vragen en geen excuses.
- Mariette Weijts
Late levering, daardoor te laat om cadeau te kunnen geven
- barbara nikolli
De levering duurde heel lang, dan een doos van 20kg gekregen waarvan 3 producten waren volledig uitgelopen dus heel de bestelling vuil !!! als eerste bestelling dat is wel teleurgesteld !!!!