Ik heb betaald voor een levering met DPD om mijn pakket thuis te ontvangen, maar ik heb het zelf moeten afhalen in een afhaalpunt zonder dat ik daar vooraf over geïnformeerd werd. Dit was mijn eerste en meteen ook mijn laatste bestelling op deze site.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Muriel Lefebvre
- Xenia Chaudron
Bestelling vandaag besteld morgen in huis is zeker een aanrader! Heb alleen 1 bestelling waar ik nou al een maand op aan het wachten ben niet normaal!! Contact is vreselijk. Nemen hun telefoon niet op en via de mail is niemand bereikbaar.
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- Marie Mombo
Mijn parkje goed ontvangen ´ asl in orde ´ dankjewel
- Elly Faro
Heel goede service, en snel bezorgd.
- A. Verheijen
Vlekkenspray
- Janneke Bremer
Product snel verzonden. Voldoet aan verwachting.