Ik heb te lang moeten wachten voor dat ik de bestelling thuis hebt gehad dat was NIET de afspraak
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Francis Flood
- Ben Laros
Niet duur en goede afhandeling
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- Marciano Kappel
Slechte terugkoppeling van klantenservice.
- Alessia Moradi
Na 3 weken was het nogsteeds niet toegekomen heb een bericht gestuurd om het te annuleren en ze zeggen dat ze een mail gaan sturen om het te bevestigen heb nooit een mail gekregen en dan 2 dagen later is het toch toegekomen en nu kan ik het niet retourneren. Geld in de vuilbak!!
- john heldens
altijd perfect
- Miriam
Te lange levertijd en slechte communicatie. Wel pakketje goed ontvangen