Mooi geleverd ,netjes verpakt. Eventjes moeten wachten op de levering , maar het wachten is het waard! Het is een aanrader! En ook een mooie prijs!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ilse
- Precilia Sededji
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen nu sinds 3 dagen
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- Natasja Altena
Alles is goed aangekomen en verpakking was nog heel!
- Jolanda Engel
Heerlijk dat jullie mijn produkt konden leveren wel een euro duurder per pakje. Maar alsnog goedkoper dan in Nederland
- karin van laarhoven
Perfecte bezorging en goede prijs
- Rimio
Snelle service en goede prijzen!