Mijn favoriete shampoo is al zeker 20 jaar uit de handel maar hier hadden ze er gelukkig nog 2. De resterende items om aan het minimum bedaard te komen waren wel handig maar vooral erg blij met de shampoo. Snelle levering ook ondanks de sneeuw.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fionna
- Floor
Levering duurde iets langer dan verwacht, maar ik heb contact gezocht en kreeg gelijk antwoord. De flessen wasmiddel zijn heel netjes ingepakt.
Hoe zou je Bonkey.nl beoordelen?
- Robert Cortlever
Prima kwaliteit en service!
- Dephany Van den oudenalder
Door de bezorger was er een fles kapot bezorgd, ik kreeg gelijk een nieuwe toe gestuurd. Super service!
- Veronique Geenens
Alles is verlopen naar wens, dank u wel.
- Bert de Vries
geweldige service