Fijne service, mooie kleding
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Charissa heijmans
- Marije Gerritsen
Netjes verpakt, snelle levering, mooie kleding
Hoe zou je Kinderkleding Partytime beoordelen?
- Margret Greiner
Kleding lag onverpakt in doosje en sterk gekreukeld. Ook GLS communiceerde heel slecht. Dag speciaal thuis gebleven maar gaf vrij laat aan dat ze waarschijnlijk een dag later kwamen. Communicatie kan beter
- Thamara Cozijnsen
Goede ervaring. Leuk aanbod merkkleding voor leuke prijs. Service goed!! Blij met mijn aankopen!!
- Priscilla van den Kieboom
Snelle levering, mooie aanbiedingen, leuke kleren en ze denken met je mee!
- Sandra
Goede service, snelle levering