schitterende kleuren
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lydie G
- Saskia
Goede service.
Hoe zou je De Viltwinkel beoordelen?
- Julia
Snelle versturing van de producten.
- Carla Lassche
Rare gewaarwording als je 3,95 verzendkosten moet betalen en als het pakketje komt er een stempel opzit van 1,95. Dat voelt niet zo fair
- Mirjam
Goede service en snelle reactie!
- M. de Jong
Snelle levering, keurig verpakt, kleuren komen overeen met de afbeeldingen op de website.