Prachtig vilt. Netjes verpakt. Heel blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alberta Paardenkooper
- Ingrid Izeboud -Berends
Snelle service/ levering. Goede prijs.
Hoe zou je De Viltwinkel beoordelen?
- Rina Vos
Vilt was netjes verpakt en snel geleverd
- Bianca Loeffen
Prachtig vilt in mooie kleuren en als er iets niet is snelle reactie en besteld!
- joke de geus
De bestelling was er snel
- Riny Ruiterkamp
Dankzij de stalenkaart die ik heb, kun je zo nabestellen in de juiste kleur!!! Nabesteld dag erna ontvangen… top