Bestelling vlot bezorgd. Toen bleek dat de bestelde kandelaars beschadigd waren, kon ik ik ze gratis terugsturen en werd het aankoopbedrag netjes teruggestort.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ernst
- Marjanke
Soms zijn er moeilijkheden bij het betalen met iDeal. Zo ook nu. De bank had al gezegd dat het mogelijk zou zijn dat het geplande bedrag 2x zou worden afgeschreven, ondanks de storing en het schijnbaar vastzitten vd site. De oplossing vd directeur was even elegant als snel. Uiteindelijk heb ik er geen gebruik van gemaakt omdat ik bedacht dat de ‚tagŠre en de stolp prachtige cadeaus zouden zijn voor mn schoondochter. Kortom uiteindelijk allemaal winnaars.
Hoe zou je Dulaire beoordelen?
- Jutta
Mijn vraag over een product dat niet meer op voorraad was werd snel en op een persoonlijke wijze beantwoord. De informatie over de levering was ook duidelijk en het product heb ik zelfs al ontvangen, erg fijn omdat het een kerstcadeau is. Ik kende het bedrijf niet maar mijn ervaring was zeer prettig. Zeker een aanrader !
- Eva
Prima! Mooi item en goed ingepakt geleverd. Levering was iets later dan verwacht, maar hierin sluit ik de topdrukte rond Sinterklaas en PostNL niet uit. Helemaal ok‚, ik geef het item graag cadeau!
- Aggy
Verkeerde volgorde denk ik: eerst mail sturen dat pakket verzonden is en daarna bericht dat pakket toch niet verzonden was ivm schade aan product Op zich erg vriendelijk en welwillend in het klantcontact. Dat is een grote plus!
- Jos‚
Dit is gewoon zoals je als klant behandeld wilt worden, keurig, attent en vlot. Niet onbelangrijk, c'est le ton qui fait la musique, dan weet u vast wel wat ik bedoel! Van harte aanbevolen!