Als ik een riem beige en een zwarte is het raar dat ik 2 beige riemen krijg
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bea Dubbelman
- Karin Holtman
Snelle levering, en een fantastische riem om te hebben!
Hoe zou je HappyStrappy. beoordelen?
- Mik
De levering was super snel en de riem is echt een uitvinding!
- Santje van der Linde
Riemen zitten goed en prettig. Goede kwaliteit
- Minny
Goede riem. Draagt prettig. Na een poosje gebruiken wordt het elastiek slapper en gaat daardoor dubbel
- Janny
Prima product erg handig ben er blij mee