Levering verliep goed en het product is FANTASTISCH! Kan niet veel druk op mijn buik hebben en dat hoeft dus nu niet meer. Een blije en dankbare koopster!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anneke van der Stap
- Pieter Ooyen
Zijn heel makkelijk
Hoe zou je HappyStrappy. beoordelen?
- M Schot
Not so happy. Het concept van de riem is prima! Daar ben ik erg blij mee. Maar ik heb o.a. een witte riem gekocht die tot mijn verbazing zwarte eindriempjes heeft. Waarom zwart en niet wit? Bovendien heeft mijn witte broek zwarte vlekken rondom de bevestiging, zo jammer. Wat gaat er mis?
- Anne Alkema
Helemaal goed
- Petra
Een fijne riem. Eerst wist ik niet waar de extra gesp voor was die erbij zat. Maar na het bekijken van een filmpje kon ik het zien. Ik ben wel bang dat bij sommige broeken de voorste lusjes waar de riem aan vast gemaakt moet worden, misschien kapot zullen gaan, maar dan kan ik de riem altijd nog gebruiken met die bijgevoegde extra gesp, want dan heb je de voorste lusjes niet nodig.
- Dick van Zanten 1952
Ik was al een tijdje op zoek naar een broekriem. HappyStrappy gaf iets nieuws. Ik kocht er twee. Tot nu ben ik tevreden. Eerst probeerde ik de ouderwetse manier en vandaag de nieuwe manier en daar ben ik best tevreden over...