Lidmaatschap ingetrokken

Lidmaatschap ingetrokken sinds 2024, wegens geschillen niet opgelost

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Raveg hairstyling heeft 394 5 ster reviews 394
Raveg hairstyling heeft 37 4 ster reviews 37
Raveg hairstyling heeft 6 3 ster reviews 6
Raveg hairstyling heeft 6 2 ster reviews 6
Raveg hairstyling heeft 35 1 ster reviews 35

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Samira

    Erg fijn föhn wat zorgt dat mijn krullen minder pluizen, kortom hij is het waard! Helaas moest ik 2 weken erop wachten, na een week contact opgenomen, erg snel een reactie terug ontvangen, kortom snelle klantenservice en makkelijk te bereiken. De föhn komt in een mooie verpakking aan en heeft mooie opzet stukken & een handige muurbeugel meegeleverd. Kortom; mij geduld is goed beloond met deze prettige föhn!

  2. Denise

    Super fijne Föhn met veel mogelijkheden! Volgende dag geleverd, snel contact me de klantenservice. Lekker licht, lang snoer, geen pluishaar meer. Ben er echt heel blij mee!!!!

  3. Hoe zou je Raveg hairstyling beoordelen?

  4. Trijn

    Hele fijne compacte föhn droogt heel snel en mijn haar blijft lekker zacht en een goede duidelijke service

  5. Eveline

    Deze fohn voor mijn verjaardag gekregen en het is al een luxe om de fohn uit de verpakking te halen. Heel mooi verpakt, echt een cadeautje. De fohn werkt heel fijn met de verschillende standen en voor warmte en kracht.

  6. Ilona

    Fijne fohn. Licht gewicht en de opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen. Het snoer is erg lang. De kleur is ook erg mooi. Mijn haar is sneller droog en pluist minder. En ik had een mooie korting op de fohn, altijd fijn meegenomen. Moest wel iets langer wachten dan aangegeven stond op de pagina. Maar ben heel blij ermee

  7. Nadine

    Het was een goede deal nu met korting ,de fohn bevalt goed. Veel sneller het haar droog en krullen minder pluizig als met een "normale" fohn , lichte fohn wat fijn is en is een stuk stiller . Moest even wachten op de fohn ,maar het was het waard.