Perfecte fohn voor de krullen van mijn dochter! Veel power en verschillende standen. Fijn dat er zoveel opzetstukken bij zitten en het snoer is lekker lang. Heel blij mee!
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2024, wegens geschillen niet opgelost
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mirjam
- Anke
Snelle levering! De hyperpower in de mooie kleur blauw en rose glans, erg mooi design maar nog belangrijker het gebruik. Ik vind goede kwaliteit van fohns stijltangen enz erg belangrijk .. ik heb zelf geen krullen ondanks dat ik veel lees over prefect voor krullend haar ( wat mooi is want zo kan ik nijn dochter ook blij maken bij haar styling) is de fohn ook zeer geschikt voor sluik haar. Ik merk duidelijk dat mijn haar na t fohnen er licht volumineus valt, die droog uitziet dus ik gebruik ook zeker minder haar producten om mijn haar te verbeteren. Het valt mooi en blijft ook mooi. Mooie bijkomstigheid binnen 4min mijn haar ( tot over de schouderlengte) helemaal droog! Erg blij met de aankoop!
Hoe zou je Raveg hairstyling beoordelen?
- Linda
Na jaren twijfelen over een Dyson, ontdekte ik deze haardroger (de Hyperpower) na een tip van een krullenkapster. Wat-een-uitvinding! Gekozen voor de kleur grijs, zodat de diffuser dezelfde kleur heeft als de fohn. Mooie koperkleurige details, mooi design. Lekker lang snoer en fijne knopjes die goed reageren wanneer je ze indrukt. De koude stand is erg prettig voor mijn eigenwijze krullen. Ik ben heel erg blij met mijn aankoop, zeker gezien de prijs. Dezelfde kwaliteit en gebruiksgemak als een Dyson, maar voor een fractie van de Dyson-prijs. In combinatie met de juiste stylingproducten hebben mijn krullen er nog nooit zo mooi uit gezien. Van mij krijgt deze haardroger een dikke 10!
- Karin
Mooie föhn, alles ziet er gelikt uit, verpakking, producten, zelfs een fluwelen hoesje voor je föhn voor als je op reis gaat. De föhn is degelijk, stevig en er zit een echt lange snoer aan, kan handig zijn! Ik moet echter wennen aan 2 dingen; de diffuser schiet vrij makkelijk los als je op het hoofd föhnt en de de föhn blaast behoorlijk hard, ook op de eerste stand. Mijn haar is lang en krullend maar niet heel dik. Ik blaas de krullen uit m’n haar ipv erin. Heb ‘m echt net dus misschien moet ik er even mee leren werken, zal ik ook zeker proberen want het is wel een prima product!
- Loraine
Wauw! Wat een fantastische föhn. Na het lezen van de reviews toch de föhn besteld en het uitpakken is al een cadeautje. De föhn ligt fijn in de hand, is licht en mijn zware bos krullen zijn snel droog. Ik ging altijd al naar een krullenkapster en dan thuis was het al snel weer pluizig na het föhnen. Maar met deze föhn zitten mijn krullen echt prachtig. Dus mocht je twijfelen. Niet meer doen maar aanschaffen die föhn.
- Carola
Erg getwijfeld of ik de föhn retour zou sturen. Dit omdat ik de diffuser best klein vind. Uiteindelijk toch gehouden omdat ik het fijn vind dat deze föhn ook koude lucht blaast en fijn in de hand licht. Ook weinig pluis na het föhnen. Hopelijk komt er nog een groter model diffuser in de toekomst.