Lidmaatschap ingetrokken

Lidmaatschap ingetrokken sinds 2024, wegens geschillen niet opgelost

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Raveg hairstyling heeft 394 5 ster reviews 394
Raveg hairstyling heeft 37 4 ster reviews 37
Raveg hairstyling heeft 6 3 ster reviews 6
Raveg hairstyling heeft 6 2 ster reviews 6
Raveg hairstyling heeft 35 1 ster reviews 35

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Manon

    Snelle levering en echt hele goede kwaliteit. Veel minder pluis tijdens het föhnen

  2. Danique

    Werkt geweldig voor de curly-girls. Scherpe prijs voor wat je krijg.

  3. Hoe zou je Raveg hairstyling beoordelen?

  4. Martha

    Ook maar de Hyperpower besteld en vind hem beter dan de Dyson.

  5. Wendy

    Ik ben blij met de fohn maar ik moet nog wel wennen aan de hoe ik hem moet bedienen..

  6. Isaac

    Top qualitiet product

  7. Eline Folbert

    Super snelle levering en goede communicatie erin. Ik heb de hyperpower besteld in dark blue. wat een super mooie kleur ook. De föhn ligt fijn in de hand en is ook niet te zwaar. Dit is de eerste föhn die ik direct vanaf het begin snapte zonder eerst een uur de beschrijving door te lezen. Ik ben er super tevreden over. Dat de opzetstukken magnetisch te plaatsen zijn is ook heel handig. Tevens kreeg je er ook nog een ophangstuk bij waar je de föhn mee kon ophangen. In een woord GEWELDIG.