Lidmaatschap ingetrokken

Lidmaatschap ingetrokken sinds 2024, wegens geschillen niet opgelost

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Raveg hairstyling heeft 394 5 ster reviews 394
Raveg hairstyling heeft 37 4 ster reviews 37
Raveg hairstyling heeft 6 3 ster reviews 6
Raveg hairstyling heeft 6 2 ster reviews 6
Raveg hairstyling heeft 35 1 ster reviews 35

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Babs

    Ik gebruik zowel de hyper als de hyperpower bij mij in de salon. De hyper is echt een hele goede föhn voor krullen voor een mooi budget. Heb je iets meer te besteden? Kies dan voor de hyperpower. Deze doet echt niet onder aan de dyson.

  2. Chelsea

    Uitstekende kwaliteit voor een scherpe prijs. Zag hem bij me kapper ook en hij is ten opzichte van de dyson een stuk goedkoper en kwalitatief misschien wel beter. Daarnaast superservice. Bedankt team raveg

  3. Hoe zou je Raveg hairstyling beoordelen?

  4. Sandra van Zal

    Super snelle levering, had de fohn de volgende dag al in huis. De fohn voor krullen is fantastisch, mijn krullen zijn nog nooit zo mooi geweest, daar heb je echt geen Dyson voor nodig, deze is net zo geweldig, ik ben er super blij mee, echt een aanrader.

  5. Agnes Schinkel

    Fohn besteld voor mijn bos met krullen. Zeer prettig in gebruik! Niet een zware fohn, mooi design. En het allerbelangrijkste natuurlijk hij fohnt zeer fijn. Geen pluis meer. Ik ben om en zou zeggen koop deze fohn daar ga je geen spijt van krijgen

  6. Annefleur

    Zeer snelle levering. Prachtig ontwerp en helemaal niet zwaar in de hand! Werkt perfect voor mij vanwege de difuser die je handig op de föhn kan zetten. Daarna nog even de kan op de föhn voor volume. Design is dus handig in gebruik maar ook zeker mooi van kleur. Blij met deze aankoop helemaal voor mezelf.

  7. Sandy Dekker

    Snelle levering. Zeer prettige föhn met handige opzetstukken. Fijne prijs. Erg blij mee.