26inch Bemoov kinderfiets gekocht voor mijn dochter. Uitstekend advies en hebben verschillende modellen kunnen testen om te zien wat het best past. René nogmaals bedankt voor de goede service!! En de eerste km’s zijn al met veel plezier gemaakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jarno
- Floris
Onze dochter had een nieuwe fiets nodig. Vanuit Noord-Holland naar Nijmegen gereden. René stond ons vakkundig te woord. Hij betrok onze dochter ook echt bij het proces. Het was het ritje zeker waard en zijn geslaagd terug naar huis gereden.
Hoe zou je Stip-kinderfietsen beoordelen?
- Marcel
Omdat de mintgroene Woom 5 in Duitsland helemaal uitverkocht is en niet meer geleverd zal worden, heb ik hier in de online shop gekeken en een andere gevonden. De fiets moest nog geleverd worden vanuit het magazijn, maar kwam binnen een week aan. In de tussentijd super fijne en makkelijke communicatie via de mail. Verzending naar Duitsland toen binnen een dag, alles was super, kerstmuts erbij als gimmick. Zeer tevreden!
- Chantal
Mooie verzameling kwalitatieve kinderfietsen en aardig personeel zodat je met een degelijke tweewieler thuiskomt!
- Roos
2de keer dat ik een Woom fiets bij deze webshop koop. Helaas zat er nu een lelijke sticker op het achterspatbord (bij de eerste fiets niet!) Toen ik de sticker eraf wilde halen bleek die in heel veel kleine stukjes te breken waardoor deze niet goed te verwijderen valt zonder het spatbord te beschadigen. Na enkele e-mails heen en weer geeft Stip-Kinderfietsen aan dat ze niets voor me kunnen doen en hier nooit eerder klachten over hebben gehad. Wat onzin is, zie een paar reviews hieronder. Ik betaal geen €623,- voor een fiets om vervolgens reclame te moeten maken voor een webshop. Vraag me af wat Woom hier van vindt. Edit: Stip-Kinderfietsen weigerde verder om een gepaste oplossing te bieden, ook niet via Webwinkelkeur. Ik heb vervolgens maar met Woom contact opgenomen die met de volgende reactie kwamen: “Ik zal uw feedback zeker intern doorgeven; dergelijke stickers mogen alleen in overleg met de klant aangebracht worden.” Vervolgens heeft Woom me kosteloos nieuwe spatborden toegestuurd. Topservice dus van Woom!
- Manouk
Hele fijne service. Het was best druk maar ondanks de drukte werd er ruim de tijd genomen voor ons. Echt heel fijn en een top fiets!